Nattinlägg...

Hej på er!
Har suttit med bloggen i flera timmar nu... Suck... Jag är nog amatörernas amatör när det kommer till sånt... Jag har lyckats få upp en klocka datum plus lite annat smått! Detta verkar faktiskt roligt även om jag är nybörjare! jag blev lite besviken på vissa saker jag inte lyckades med... Trodde t.ex. att jag hade ändrat färg på min bakrund med men tydligen hade jag ju inte det... Hm... Får sitta en stund i morgon med för nu känns det som att jag absolut inte har ngn aning om vad jag håller på med. Hade lika järna kunnat lägga ner värsamheten för ett par timmar sedan! Haha... Men! Jag ger mig inte! Ska sitta som en ättrig sak i morgon igen!
Föresten! Natasha kommer ju hem nu på måndag! Ska bli kul att se henne! Hon har varit borta nu i två veckor och hälsat på sin pojkvän i Kroatsien. Kul kul!

Vad hängig jag känner mig! Inte så konstigt med tanke på att mina ögon inte fått se ljus på hela dagen... A,ja hoppas nii sover gott i alla fall!
 
Natti på er!
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0