Tjoflopp!

Hej på er!
Sitter hemma i min lya nu efter att ha varit borta hos Sofia och kollat på "Desperate housewifes" och spelat lite Buzz! Sofia har satt igång med att sy in jeans, så hon satt som en liten gumma sådör sött framför sin symaskin när vi kom dit! Gissa vem som kommer få äran att fixa till mina jeans =D Happy face!!
Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat så mycket idag men jag har haft lite ont om fantasi... MEN! Nu tänkte jag visa en väska jag fick av min mormor!



Erkänn fin! =D Är jätte glad för den! Fick ifs två den här och en annan mindre och mörkare! Ska visa er i morgon! Riktigt fin den med!
Förresten så höll vi i en debatt idag! Vi skulle vara för nakenbad på stränderna (inget ämne somn berör mig) och det andra laget skulle vara emot det. Gissa vilket lag som vann! Självklart var det vi! Hehe...
Nu ska jag a mig dagens dusch!

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0