Tjoglobob!

Heeej!
Zup? Jag kom just hem till Sofia från chailate fikan på espressohouse med tjejerna! Vi ska äta mat snart och chilla! Förresten vi fick tillbaka våra tentor idag! Tänker absof******n`lutely not berätta vad jag fick! Det gick inte bra i alla fall! Dessutom behöver jag inte må så dåligt av det med tanke på att det bara var 12 av 91 personer som klarade den.  SKa fösöka igen den 7e Januari.... Suck kommer antagligen aldrig bli av md den här tentan!!
Nu ska jag vara lite social här! Ha en fin kväll så länge!!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Anna (jag som i vanliga fall är `anonym`xd)

Synd! Men lämna det bakom dig och bestäm dig för att absolut klara det nästa gång! Ha en fin kväll du med;)

2008-11-24 @ 20:08:51
Postat av: Jag

Svar till Anna:

Tack Anna! =) Gulligt av dig! Hoppas verkligen jag klarar den nästa gång!

Kram!

2008-11-24 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0