Zup?

Hej på er! Gör ni?
Själv sitter jag hemma och tar det lilla lugna nu framför tvn. Pratade med en gammal kompis för en stund sedan via webkameran och micken, det var länge sedan vi hördes. Alltid kul att prata med folk nerifrån! På tal om det! Det finns en stor chans att  Sebastian (en god vän till mig från Rhodos) kommer och hälsar på, på min födelsedag! Ska bli kul att träffa honom, var ett år sedan sist!

Ikväll var jag hemma hos Nima med Natasha, Magda och Tobbe. Vi kollade på "Mirrors" som inte var så bra... tyvärr.. Hade förväntat mig något mycke bättre, men icke. Visst den var absolut sevärd men den va för mycke "Exorcisten" och "The ring" inspirerad...


Dagens kläder!    
                        Min jätte mysiga kofta från Bik Bok 
                        Mössa: Present av min mormor! (Lindex)
                        Glasögon: Present av mamma och pappa (Gucci)
                        Halsduk: Födelsedagpresent av Emelie och Sofia!


Kram E.
                        

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg halsduk;)

2008-11-26 @ 09:54:00
URL: http://annaemelies.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter spännande! Men du..har alltid undrat; Bor dina föräldrar i Grekland? Och i så fall,, har du några släktingarar här ( förutom mormor);)?

2008-11-26 @ 15:46:39
Postat av: Jag

Svar till Anna:

Hej Anna!

Mina föräldrar bor i Grekland ja!Här I Sverige har jag min mamma släkt =)

2008-11-26 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0