Arg

Vart ska jag börja? Att jag glömde nyklarna i Magdas väska? Att jag gick hem i ös regnet och med ett flängande paraply flexande hit och dit? Att varken en tjej eller en killkompis som bor på nyhem svara när ja ringde för att dem sov? (klockan var ju trots allt bara halv fyra på morgonen). Eller att jag var tvungen att gå tillbaka halva vägen mot stan för att komma hem t Magda och fortsätta ha det fladrande paraplyf*nskapet och blöta skor samt frysa ihjäl?
I vilket fall så ligger jag hos Magda nu för jag vägrar gå hem i ösregnet. Dock är det så mycket annat som gör mig så irriterad förutom allt jag redan radat upp. Jag är arg! Det är det enda jag kan säga! Och mina ben är dessutom fortfarande iskalla och näsan rinner. JAMMI! Menmen.

Gonatt helt enkelt. Bilder sedan idag kommer upp i morgon.

Ps: Så arg!


Kommentarer
Postat av: Natasha

förlåt söt, min mob var på ljudlös hade 17 missade samtal o några sms :S varför knacka du inte på fönstret???

2008-10-05 @ 10:10:55
Postat av: Jag

Svar t Natasha: Jag gjorde det lite fegt för ville inte skrämma dig =/

2008-10-05 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0