Back to my place

Hemma nu!
Har suttit på biblan och läst några sidor med Magda och nu när jag är hemma ska jag nog ta och duscha och äta lite. Sedan blir det mer plugg... Oh Happy days...!
Hände ngt roligt idag på biblan hehe... Innan jag gick till biblan så ställde jag mig och gjorde pannkakor med nutella som jag hade tänkt att ta med mig och äta som lunch där... mmm! Jag satte mig vid ett bord där det satt en kille och en tjej bakom mig. Efter tio minuter frågade tjejen killen :

-Luktar det inte pannkakor här?
Jag vände mig om med ett leende:
-Jo! Det är jag! hehe.. jag har med mig nygräddade pannkakor till lunch =D
Vi alla tre fick oss ett gott skratt =)

När dem skulle gå och äta lunch så frågade killen mig om jag kunde passa deras saker och självklart sa jag ja. När det kom tillbaka så hade han köpt en påse med nappar åt mig som tack! Jätte gulligt ju!




Happy =D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0