Bilder!

Här kommer bilderna sedan igår! Det börjar med att jag var hemma hos Natasha, därefter gick jag till ulokalen för att träffa dem andra! Sedan gick vi hem till Natasha igen och därmed drog vi till kåren, har tyvärr inga bilder från kåren... Men här kommer annat smått och gott! =)


Kvällens outfit:
Grekisk gudinna... Vilken gudinna då? Jo Ellie gudinnan... =P



Från vänster till höger:
Sofia, Grekisk Gudinna
Sara, Pirat och
Maria, Morgonmänniska =)


Dem tre Gudinnorna! =D haha...




Sara och Natasha


Jag filmarmar, Sofia pratar i tele bakom mig och Magda tar bilder på mig =P


Bandet som spelade

Clownerna som står där längst fram var faktiskt roliga, dem sprang runt och fjantade sig hela kvällen! Hehe.. Helsköna!
Idag blir det pizza till mat, det känns som söndag fast det är Torsdag... Kankse blir club fyra idag eller karaoke... Hm.. Orkar vi det efter gårdagen? Får se!
Ska ni på någon halloween fest till helgen? Nu till Helgen så kommer jag i alla fall (hur sjukt det än låter) gå förbi en kyrkogård... Dem tänder ljus på varje grav och det är verkligen så vackert! Hela kyrkogården lyser upp! Ja! Ni läste rätt och jag är inte sjuk! Gå dit så får ni se! Det är lite rörande faktistk!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0