Black Mamba in tha house!

Tja!

Ellie snackar i telefon.. samtidigt passar jag på att skriva ett inlägg på hennes blogg... kul va?

Eftersom Ellie valigtvis brukar skriva om sig själv så tänkte jag inte bryta det mönstret!
Just nu sitter Ellie i skolbiblioteket, hon hade lektion... den skulle vara till kl 17, men slutade tidigare! Det var en stor lättnad för henne då hon e riktigt förkyld... hon e helt täppt och näsan rinner! När hon svarar i telefon så säger hon "Hej de e Enooorla"... hahahahahahahah!

Aja... annars så har vi ett tufft väder här i Halmstad.. vaskamangöra?

Apropå mode så bär Ellie min supersnygga Marc Ecko tröja/jacka som jag införskaffade i Miami för några månader sen... Helt superfräsh... men den e inte så dålig på henne heller ;)


Kommentarer
Postat av: Mackan

Black Mamba håller på att ta över bloggarna i swe..

2008-10-01 @ 23:56:03
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0