Cancerfonden

Tjo!
Har försökt logga in på min blogg nu i 45 minuter utan resultat förs nu...
Jag var på maxi innan för att köpa en almanacka och lite annat smått och gott! Har spanat in den ett tag nu och den har två motsattser, en positiv och en negativ... Det possitiva är att den stödjer bröstcancerfonden och det negativa är att den är rosa... Suck! I vilket fall så är den söt ändå och jag köpte den!

 
Pris: 99 kr

Funderar på att köpa en till mamma och mormor snart också! Utmärkt julklapspresent!

Det är jätte fint väder ute nu, solen skiner och löven ligger gulbruna på marken precis som dem ska. Underbart höstväder och funderar på att gå ut och gå en stund senare! Nu ska jag över till Natasha och ha lite quality time med henne och Magda!
Kram på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,det blir en utmarkt julklapp till lilla mamsen!Puss o kram

2008-10-13 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0