En helt vanlig dag

Tjooo!
Bättre sent än aldrig! Ligger i sängen nu och kollar på tv... Seriöst, min cykel nyckel är fortfarande borta och jag vet inte vart jag har lagt den... Funderar på att dra till stan med Magda i morgon och knippsa upp kedjan så att jag kan använda min cykel igen...
Jag var på donkan idag efter min lektion och efter det gick vi på bio med barnen från "vänner emellan". Det var trevligt! Vi såg "step brothers" som jag kanske tyckte var sådär... Det var en komedi och självklart var den rolig, men den får inte fler än 2 av 5 toasters. Medel klass film.
Lokalen var helt tom och dem ända som var där var vi 5 och ett par som satt längre upp i ett hörn och stönade...
Hello! Get a room!!


Vi är lite rastlösa på rasterna! höhö...


Fullt av folk.


Ngn fattas....

Mina ögon cpr sig nu.. nästan så jag måste sova..
Jag älskar verkligen att sova! Helt underbart att krypa ner i sängen men dem där 5-10 minutrarna innan man somnar är dem jag inte kommer så bra överens med...
I går satt jag och tänkte på hur ett ultimatum chema skulle var för mig och kom fram till detta:

08:30 -Vaknar och gör mig iordning för gymmet
10:00 -Färdigtränat på sats och cyklar hem och gör frukost samt duchar
11:00 -Pluggar i 2 timmar
13:00 -Lektionen börjar och håller i gång i 3 timmar
16:00 -Lektionen avslutas och jag äter mat med mina kompisar, antingen istan eller hemma.
18:00 -Hemma och pluggar tills det är dags för kvällsmys
20:30 -Vi samlas och kollar på ngn mysig serie eller en film
23:00 -Hemma, antingen så pluggar jag eller så läser jag en go bok.
23:45 -Somnat

Hade jag kunnat ha detta som chema så har jag lyckats... Ngt att satsa på egentligen?

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0