Dags för önskelistan!

Mobilen jag längtat efter kommer ut om 6 dagar!!! Det är bara 6000 tusen som verkar fattar ur min plånbok verkar det som... Så jag måste "tyvärr" önska mig den här i födelsedags present som by the way är den 12 Dec! Den här mobilen kanske kommer räknas som gammal då men just nu är det den jag önskar mig! Den heter Xperia sony ericsson och har verkligen allt man behöver!
Kolla in snyggingen!!







Så Pretty!!!




Kraaaaaamar! Speciellt till min mamma och hela min underbart fantastiska kära familj som  jag verkligen tänker på hela tiden!
=D

Kommentarer
Postat av: Erika who Loves to Love!

Babe!! vad har hänt med dig, hör inget?? =( Men läser en del här iaf så det är bra! =) Hoppas att du får den mobilen, verkar iaf grymme =) När kommer du till gbg nästa gång!?

2008-10-04 @ 12:42:35
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: Mackan

En ännu grymmare telefnon är iphone. Den är typ som en liten dator med skitmånga funktioner ;)

2008-10-04 @ 16:26:34
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0