En kul grej

Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Nöjd
Är det nåt du absolut inte äter: Muslor. Bjiax!
Kläder just nu: En blå tröjja "Monki" som jag fått av Sara.=)
Musik just nu: Beyonce -If i were a boy
Vad sa du senast: Hörs sedan då! Byepie!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Intressant fråga!
Längd och vikt: 167 lång och väger 58.. Suck
Hur många kuddar sover du med: Sover med... vet jag inte om jag gör, men jag har 3 huvudkuddar, fast jag brukar hamna under dem..
Favoritväder: Självklart varmt och sol! Men när man ska sova är det mysigt med smattrande regn =)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En speciell person, godis och en kniv.Spelar du nåt instrument: Har två gitarrer, ett grekiskt instrument som kallas för "lira" och piano.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska!
Sparare eller slösare: Beror på...
Vem är viktigast för dig: Min familj och vänner
Bästa film: The notebook, Taken, Sagan om ringen, m.f. kommer är faktiskt flera men kommer inte ihåg alla...
Tror på liv på andra planeter: Ja, ( vill ju inte utesluta det helt=P )
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn har du/vill du ha: Jag skulle vilja ha 2 ngn gång i framtiden
Bio eller promenad: Beror på.. älskar att promenera och tycker bio är mys!
Snarkar du? Inte rätt person att fråga, men ingen som klagat iaf =)
Rädd för insekter? Nej.
Äckligaste insekten: Finns ju endel att välja mellan...
Bästa bok? Oj.. hm.. The Great Gatsby, Brott och straff, The secret m.f.
Vad vill du jobba som? Jag hade velat jobba med inredning, men det blir nog en coach av mig!
Pizza eller hamburgare? Pizza ibland och hamburgare ibland... me cola!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Välstädat!
Gungar du på stolen? Näe..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Få för mig? Ja! Göra det? Nej.
Hur många syskon har du? En syster i 15 års åldern som heter Eva.
Vad är du mest rädd för? Döden och mörkret. (Börjar faktiskt bli vän med mörkret lite smått)
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nästan alltid!
Gillar du att sjunga? Haha.. jaaaaaaaaa!
Vilket gymnasieprogram gick du och varför? Jag gick musik men samtidigt pluggade vi en linje med mycke historia, Latin, FornGrekiska. Det var dte som intresserade mig då.
Anser du att du är stark? Till och från.
Brukar du sola? När solen skiner sticke rjag alltid ut nosen!
Vad gör du om du får hicka? Hickar. =P
Röker du? Nej! Har aldrig och kommer aldrig testa!
Snusar du? Nej, IU!
Kaffe, te eller inget? Te/cola


Kommentarer
Postat av: Mackan

Tjena, de gör inget om jag kopierar inlägget o gör om det på Mackans sätt...

Kollade in några bloggar o såg att det konstigt nog fanns liknande inlägg på alla bloggar...

2008-10-20 @ 23:58:18
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0