Espresso house

Godmorgon!
Idag var jag uppe med tuppen! Eller ja.. nästan iaf, där kanske jag tog i... Jag var uppe klockan 10:00 iaf! Natasha Magda och jag gick till Espresso house för att äta frukost och även om det blev lite smulit så det var gooott!


Fattar inte hur jag lyckas...

I vilket fall... Det var ett smart drag att äta där för vi gick 20 minuter innan frukost vilket är riktigt bra! Dessutom gick vi 20 minuter tillbaka också. Typ ingen motion alls men alltid ngt ju.
Jag har strax lektion, men innan det måste jag till biblioteket för att lämna en bok som jag lovat att låna ut. Det är jätte fint väder ute idag, även fadst det blåser lite mer än igår så är det inga tjocka kläder som krävs! Nice!


Nice


Idag ville Tashi vara med på "Dagens" =)

Förresten här är en bild på oss:


Från vänster till höger:

Natasha, Magda, Sofia, Sara och jag.

Nu ska jag till biblan! Ha en fin dag så hörs vi senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: jAYY

:S Vad är det för gegga på första bilden.. euu

2008-10-10 @ 14:36:01
Postat av: jag

Jay det ska föreställa ngt slags bröd...

2008-10-10 @ 15:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0