Film m.m

Hello!
Efter att vi varit i stan igår så gick jag hem för att städa så kom Magda över vid 21:00 för att se på film. Vi kollade på en sjukt dålig film! "The strangers" heter den.
Jag blir lätt rädd av mig men den här filmen hade en scen som gjorde att man hoppade till ngn centimeter, nämligen när Liv Tyler ligger på golvet halvdöd (man tror att hon är dödifs) och helt plötsligt skriker... Dem försökte verkligen psyka än men det verkade inte ens funka på mig. Musiken som spelades under filmens gång var faktiskt lite läskig men lite tjatig.. Tycker inte ni ska se denna film, men är ni nyfikna than just do it! Här har ni trailern. Trailern är 100 gånger bättre än filmen..




Nu måste jag fortsätta plugga!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0