"Godmorgon"

Hej på er!
Vaknade för en stund sedan, det regnar och blåser ute fast jag måste till biblan och plugga. Jag vet inte riktigt men det blir en helt annat sak, man sitter mer och pluggar än vad man gör här hemma. Här har jag alltid ngt jag "måste" göra, typ diska, samsuga eller varför inte damma.. Det var ju 1 dag sedan! Ja, så funkar man här... Eller så går man helt enkelt och lägger sig... and so it is!
Förresten så har jag börjat skära ner på allt jag äter, bra för både min ekonomi och min kropp! Dessutom ska jag börja idag med några sitttupps och lite annat smått några gånger om dagen så att min gudomligt underbara kropp kan bli ännu mer gudimmlig och vacker.. haha.. skojar =D Ironi i högsta grad...
Nu blir det lite frulle här!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0