Godmorgon!

Hej på er!
Vaknade för en stund sedan och ser att solen tittar in i min lägenhet lite blygt, hoppas det inte är kallt ute! Jag och Natasha ska in till stan en sväng och sedan ska vi till biblioteket för att plugga. I morgon gäller det!!! Jag är liiite nervös! Kan inte fatta att tiden går så fort och att tentan redan hunnit i kapp mig! Oh Lord! A,ja dety får gå som det går!
Läste igår om att Bruttan ska göra en film om sitt eget liv... Hm... Klart jag ska se den men det känns som att det är lite overkill med henne nu faktiskt! Mer om det sedan när jag kommer hem! Nu är det frulle, dusch och kläder som står på tur!

Ha en fin dag och ta hand om er!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0