Kvällens lilla kompi-möte

Nu har vio ätit, tjatat, fightats och kommit fram till absolut inget... Jag har blåmärken över hela kroppen. Skojar bara, tjejerna kom över och vi hade en seriös diskution om hur vi ska göra.
Vi ska ut på nya äventyr! Vi ska resa långt! Antingen New York, Tokyo eller Thailand. Vi pändlar mellan vit och brun choklad!
Men det verkar som att det blir New York för det står 2-1. Hehe nej men vi verkar vara sams om det! =) Det kommer bli så roligt! Ngt jag verkligen ser fram emot! Eller ja, vi ser fram emot!


Sofia, Natasha och Magda... Vi vet att det inte är kräftsäsong nu men So what?


Försöker du sno min potatis eller? =p

Vi har även funderat på om vi ska iväg till Holland en sväng snart! En kompis till mig bor där så vi kanske slipper hotellkostnaderna. Vore fint!
Nu får ni sova så gott så hörs vi mer i morgon!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0