Lite mer om mig

Funderade på om jag skulle skriva va det jag satt och skrev i biblan i förrgår men jag gör nog det en annan dag ist! För jag kom på det att jag kan lägga upp lite roliga bilder och dela med mig liiite mer av mitt liv i alla fall så ni får en mer konkret bild av andra saker med =)

 En av mina passioner
Kompisar, viktiga delar av mitt liv!
Jordgubbar smakar ngt aldelles speciellt!
Den här sötisen är så go!

En cool bild bara i gamla stan på Rhodos!

En bild jag tog för 4 år sedan
Hemma i Hindås under Dec månad!
Valborg hemma i Hindås!

Vår sjö=) Där jag gick på kanot skola och badat klockan 3 på natten i...

Vem har sagt att sommaren inte är fin i Sverige?
Sötiiiiiis!
Min kära moder!


Så folks! Ni har sett min mamma, några av mina kompisar, min hund och några av mina passioner! Get your on life! hehe skojar =) 
Det kommer det en uppföljare snart. =P

Nej men ska kolla på en serie nu och somna till den sedan, så ni får sova så gott! Ni som redan sover hoppas jag drömmer fina drömmar!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Eeeerika

Fiiina bilder snutt! När kommer du till gbg?? snart hopaps jag!! :D

2008-10-02 @ 16:53:46
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0