Mardrömmar

Godmorgon!
Jag brukar drömma varje natt och oftast kommer jag ihåg mina drömmar... Vaknade tidigare idag men somnade om och vaknade för en stund seda igen. Jag hade en hämsk mardröm om att jag var i ett stort hus med kompisar och att det plötsligt kom et in ett gäng som skulle göra inbrott. Jag och en kompis låg brevid varandra med händerna placerade på huvudet som killarna hade sagt. Det var tillräkligt nog en äklig känsla och helt plöstligt ställde sig min kompis upp och gick, kvar låg jag. Under drömmen så had ejag min mobil med mig och tänkte flera gånger på att ringa en nära person till mig.
Plöslig kände jag en pistol i ryggen och tänkte att nu dör jag! Men nej! Jag skulle helt plötsligt bli våldtagen av en idiot...! Sjukt.. Jag spelade med som om att jag gick med på det och ljög snällt att ja hade svamp och klamydia, nästan att det skulle hindra idioten. Dock drogs tiden ut och helt plötsligt stog hans flickvän där och bara började prata med honom glatt. Han glömde bort sin plan och de somnade brevid varandra medans jag låg på golvet.
E jag frisk eller? Haha... Herre gud.

Frukost nästa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0