Regn!

Hej alla!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men har haft full rulle hela dagen sedan jag vaknade! Fick ett sms av Sofia som sa att vi skulle iväg till stan och flygstaden för att kolla i affärer. Så jag skyndade mig och var klar inom kort! I stan köpte jag ett par gråa vantar och på öb köpte jag en kanna så att jag kan ha min saft i! Äntligen!
Nu sitter jag och äter lite på mina "mentos" som jag köpte mm... gott!

Ute regnar det och jag sitter i min säng och bara degar... Funderar på om en kopp te snart innan jag letar efter kläder till ikväll. Måste hinna dusha innan och sminka mig. Jobbigt det blev helt plötsligt!
Ngt jag verkligen ser fram emot är vår resa! Det blir förmogligen USA! Jag pratade med en kompis lite tidigare idag och han sa att när han var där så hyrde dem en Lghenhet vilket kostade dem 180 kronor per dag! Sjukt billigt! Det billigaste vi hittade igår var ju 260 kronor! Måste nog leta mer och frågar unt mer ocskå... Men det verkar lovande iaf och hittar vi ngt så billigt så vore det ju drömmen!
Nu blir det te!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0