Seeeeeeeeeeeeeeeeeeegt!

Godmorgon!
På tv visas en dräckt som kvinnor ska ha på sig för att vi ska se 3 kilo slankare ut samt samt få en mer putande rumpa... Gosh! Det låter riktigt -60tal och töntigt! A,ja... Hoppas itne allt för många tjejer går på detta.
Sitter med Civilrätten och pluggar om det jag pluggade iförrgår och igår för att det förhoppningsvis ska sitta. Måste käka lite frulle snart, fast vet inte vad. Tror inte jag har så mycke hemma =p hehe...
Bild från igår!:

Från vänster:
Sofia, Natasha, Elin, Sara, Maria

Jessica kom lite senare och var lika glad som vanligt =D
Nej nu ska jag se om jag har ngt ätbart hemma! Ni får ha en fin höstdag! "höres" sedan!

Kramrkam


Kommentarer
Postat av: quaresma the gypse

fan va nice hon längst ut till vänster är..

Passion Pit - Sleepyhead en dagens låt idag.

2008-10-22 @ 17:46:53
Postat av: Natasha

UGL*Y

2008-10-22 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0