The notebook

Satt hemma hos Natasha tidigare idag och åt tacos vilket var väldigt gått! Efter det kollade vi på en film som heter "The notebook". Det var en väldigt rörande film som gjorde att jag började gråta... mycket! Tårarna bara rann och jag vet att jag aldrig gråtit till en film så mycket som jag gjorde idag. Vet itne om det är pga att jag är lite känlig just dem här dagarna eller om det bara är så att filmen är så bra. Det handlar om ett par som träffas när dem är 17, hon är rik och han är fattig, men trots alla odds så vinner han hennes hjärta. Man får följa deras liv ihop, hur de kom ifrån varandra och sedan efter flera år hittar tillbax till varandra igen. Under filmens gång förstår man att det är han (Noah som han heter) som läser en dagbok åt sin senila fru och att det är paret han berättar för henne om ... Även om jag berättat lite av den så är fillmen "So worth it" att se! Jag vill i vilket fall se den igen. Rekomenderar den starkt till alla! Både killar och tjejer kommer tycka om den.
Den handlar verkligen om True Love och hur två människor verkligen är menade för varandra.


Magda!: It still isn't over! Haha...

Känner mig lite sick ibland asså.. hehe...
Nej mina vänner nu ska jag sova... Lång dag framför mig i morgon, full av nya äventyr! Not..
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jag

Hehe bäst e den ;)

2008-10-06 @ 17:52:41
Postat av: Jag

Magda byt ditt namn...

2008-10-06 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0