Tjoflop!

Sitter hemma och pratar med Irini från Grekland! Trevligt för jag saknar henne =( Vad har ni för er nu? Det är jäte fint väder ute idag, hoppas ni gjort ngt riktigt kul!
Jag sitter som sagt och pratar me min kompis och samtidigt har jag tänt ett ljus som luktar vaniiiilj! mmm We like! Oh no! "The Hills"är ju på Tv! Haha.. gillar itne the hills bara så folket vet.. det är inte bra... (Don't kill me Mags + Tashi!). Dem kollar jämt på det programmet! Dem sitter och kollar på det och jag kollar på annat under tiden, hehe...
Förresten, har inte ätit godis på flera dagar nu så jag blev allt lite sugen! Får nog bli lite godis följt av film idag.. mmm Gott! Men nu ska jag sätta på lite te!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mag´s

Ohh no u didn´t, take it back bitch

2008-10-17 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0