Tjoflopp!

Plugg i högsta grad! I morgon smäller det och jag är nervös. Det kan antingen gå bra eller så kan det gå dåligt, finns inget annat alltärnativ...
Idag fick jag höra att detta är den svåraste tentan på högskolan vilket inte gjort saken bättre..
I vilket fall så har denna dag varit lugn.

Förresten! Angående Bruttans video! Jag läste det i aftonbladet att hennes dokumentär ska bli till film och att hon ska avslöja en massa hämligheter som vi folk och alla hennes "fans" inte känner till. För alla andra har inte sett vad hon verkligfen gått egenom och varför hon fattat vissa beslut. Hon säger att när hon ser tillbaka på sig själv så undrar hon verkligen hur hon kunnat agera på det viset. Britney ok... Klart jag kommer se din nya film även om jag redan läst mycke om vad du gjort men jag vet inte riktigt om jag kommer ändra min uppfattning om dig... Tycker din film är overkill och att du behöver inte övertyga oss samt få oss att tycka synd om dig. Gillar vissa av dina låtar men i mina ögon kommer du alltid vara en tjej på 19 årar... Hur tänker du egentligen?
Alla kann inte gilla alla! Thats life!

Vad tycker ni om denna film? Onödig eller givande?

Nu blir det mer plugg för min del!

Kram Banan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imon !!!;)

2008-10-29 @ 02:08:38
Postat av: Jag

Tack ska du ha! =)

2008-10-29 @ 02:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0