Tjooo

Hej alla glada och alla sura!
Kom hem för an stund sedan. Har vart på biblan, skolan, stan och netto för att innhandla lite småsaker! Nu ska jag damma och damsuga för det behövs verkligen! På stan satt vi en stund på espresso house där vi nästan alla drack chai Latte. Mmmm vad gott asså! Jag avskyr kaffe men chai Latte smakar inte alls kaffe, utan sött te med grädde bara ju!
Har just börjat dricka det och innan ville jag inte ens testa det pga att jag trodde att det smakade kaffe. Tji fick jag!
Idag hade vi 3 timmars lektion och under 2a rasten smög Sofia och jag iväg till Shell för att köpa bullar... Så under resten av lektionen mumsade Sofia och jag i oss en massa godissaker:


Vi är på väg att bli feta.. true story..

Vi kyller på att vi lär oss mycke snabbare... Det har inte hänt så mycket mer idag som jag kan dela med mig av tyvärr.

Nu måste jag sätte igång!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0