Att vara den jag är

Ja, hur vet man vem man är och vad man vill göra? Hur vet man att det man gör är det rätta? Är vi menade att utföra vissa saker hit vi kommit eller är vi bara människor som bara existerar utan att ha ett visst mål vi måste slutföra? Jag har ingen aning om jag som Eleonora har ett speciellt syfte här eller om jag bara finns i några år och bara är jord.

Jag vill tro att det finns en mening med allt man gör, det håller mig uppe och får mig att tro att jag har betydelse. Men vad är mitt syfte? Är det meningen att jag ska vara här i Halmstad plugga i några år, skaffa mig kontakter och sedan flytta till Göteborg för att bilda mig ne bra kariär eller vad är det som är menat för mig? Finns det ngn mening med människorna jag träffar eller är det bara ngt som kommer och går?
De säger att man får ett nytt syfte varje 7 till 10 år. Jag vet inte om det stämmer, men vad är det för mening med det? I så fall vad är mitt syfte? Vad är min mening?
Undra var jag är om  5 år från och med nu. Kommer jag ha det så jag vill och planerar?

Herre Gud vet jag vem jag är?


Kommentarer
Postat av: queenpeach

tänker på liknande saker idag faktiskt. Kolla gärna in min blogg och webshop :D

2008-09-06 @ 08:22:03
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: eller hur, man ska få skriva vad man vill utan att bli påhoppad. Det är det jag kallar för ett fritt land!

2008-09-06 @ 10:03:47
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja bianco skorna vill jag ha :)

2008-09-06 @ 10:04:02
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0