Bibblan!

Kom till biblioteket för en stund sedan och ska försöka plugga ens tund nu. Har ju sådan lust! I vilket fall. åt frukost hos Natasha förut och kunde inte bestämma mig om jag ville ha te, oboj eller jouice att dricka så jag hällde upp alla tre...

Kan dock säga att jag inte drack så mycket varken av det ena eller det andra=pEfter frukosten var det dags att bege sig ut på nya äventyr, nämligen biblioteket.. Jippi....
Men innan det så var det dags att ta några bilder.:


I like your hair! =P


Jag idag =)


Min nya poloklänning som jag köpte på "Gina Tricot" =)

Nu måste jag verkligen plugga! Uppdaterar lite senare igen!
kram



 


Kommentarer
Postat av: Mr B

This is why you're hot :P

2008-09-18 @ 16:15:02
Postat av: Black Mamba

Mmm.. snygg, het o mörk... va det oboj orginal hon drack eller?

2008-09-18 @ 16:40:23
Postat av: Jag

Svar till Black Mamba:

Antar att du pratar om mig =P Yes it was!

2008-09-18 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0