Brun eller ej?

Kom hem för en stund sedan från solariet. Solade i 25 minuter och antar att jag är lite brunare...? Vet inte jag inte precis... Luktar bränt gör jag i alla fall... Jag har en fruktansvärd huvudvärk och ska snart ta mig en panodil som jag bara har en kvar av, sjukt lyckat =/ Var inne på tjuvlyssnat.se för en stund sedan, ibland är folk lite för roliga..
Kolla vad jag hittade:

Statoil, Uppsala:
Två tjejer -25 står och pratar om gårdagens utekväll.
Tjej 1: F f-n, du va jätte packad igår.
Tjej 2: Det var jag inte!
Tjej 1: (skrattar högt): Jo, det var du visst! Du raggade på allt.
Tjej 2: Nej, det gjorde jag inte. Jag var ju nästan nykter.
Tjej 1: NYKTER? Ha! Du tryckte ditt skrev mot varenda kille på dansgolvet! Det hade du inte gjort om du varit nykter!
Tjej 2 (upprört): Det hade jag visst!!

Lite som roar mig ibland...

Kram

Kommentarer
Postat av: Bea

hahahha

"det hade jag visst" HAHAHA

2008-09-15 @ 03:54:41
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0