En fredag i dess höjd

Sitter hemma nyduschad och hel nöjd! Har äntligen fått min bok i brevlådan! När jag var på patmos nu under sommaren så sov jag hos min kusin och hade med mig en bok (Alhemisten) för att läsa under resan. Tyvärr lyckades jag glömma kvar boken och efter några veckor fick jag reda på att han (min kusin) tagit med sig den till Athen för att skicka den innan han åkte till Australien. Självklart hann han inte göra det så han lämnade kvar den till sin kusin som skickade den till mig så jag fick den idag! Jisses! Stackars bok! Ska till biblioteket på Mångad och lämna tillbaka den.. Haha hade tänkt att fatta mig kort och inte berätta så mycket om bokens resa=P.
I vilket fall så fick jag även mitt nya kort idag från SEB! Äntligen ett kort som går att använda! Det andra hade hunnit avmagnitiserats vilket är lite mysko... Nä nu ska jag föra över lite anteckningar jag har till datorn så det ligger snyggt och prydligt.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0