Fredagskväll!

Hej alla glada!
Kom hem för en stund sedan, usch vad kallt det är ute! Va hos Navve och kollade på film förut, vi såg "feast of love" och kan säga att jag rekomenderar varmt att ni inte ser den.. Inte bra... Förutom filmen så höll vi på att tönta och flöjta oss lite haha...


Som sagt, det blev film...
Och därmed fick vi lite oväntat besök av....


Miss Piggy...


Mr No-face


Och Grandma...


Sedan försökte Navid ta en bra bild på mig då jag prova hans brillor..hm...


Efter en stund så tröttnade jag och Sara på att inget hände så vi tog tag i saken i egna händer och satte på "Tänd ett ljus och låt det brinna" på youtube och börja sjunga och dansa.. hehe.. Nej nu får ni sova så gott!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0