Go´kväll!

Kom just ut från Duschen, underbart! Jag vra ute och gick med Natasha en sväng i regnet och det kändes riktigt skönt! Funderade på om jag skulle äta ett kokt ägg eller vitlöksbröd och valde självklart vitlöksbrödet som ligger i ugnen och väntar på att ätas upp!  Nu har jag slängt upp mitt chema på kylskåpet och känner att jag oficiellt har börjat med juridiken för gott! Det känns bra och jag ser fram emot plugget faktiskt! Nu ska jag ta det lugnt och äta mitt bröd snart medans jag kollar på ett csi avsnitt innan jag somnar. Somnade faktiskt 06:30 i morse vilket inte är så bra för kroppen men jag hade mina orsaker.
I vilket fall så är detta dagens sista inlägg så ni får sova så gott alla!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0