Hemma...

Sitter hemma nu och tard et lugnt.. Knackade på hos Natasha men hon öppna inte... antar att hon sover? Jag har huvudvärk vilket inte är bra. Har spänderat en hel dag med mig själv och jag kan säga att det inte är det lättaste... Just nu skulle jag vilja ligga på en strand, känna sanden rinna genom mina fingrar då jag leker med den och samtidigt lyssna hur vågorna slåss i vattnet... Fiskmåsar kan järna få flyga omkring lång uppe i luften utan att tappa sin avföring på mina axlar.. höhö jag är så grym på att förstöra stämningen! hehe... Nej men det skulle vara underbart att bara ligga där nu på denna plats som man kanske skulle kunna ta sig till bara på några minuter.. Not.. kan inte denna plats bara ligga runt hörnet av min byggnad? *Suck!
Nej nu ska jag se om det finns ngn film jag kan kolla på och somna till!

Godnatt på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0