Hey!

Sitter hemma hos Natasha nu och ska ta ngt att äta snart! Har ätit en macka idag men är inte hungrig...! Har verkligen ingen lust!... I vilket fall, så var jag på Västra stranden förut och såg på redbull tävlingen! Det var rätt kul att se deltagarna kämpa för att ta sig runt banan så jag tog flera bilder och spelade in några video som jag tänkte ladda upp lite senare idag så ni också kan se =).
Natasha har fått ngt virus kallat för "anti" som verkar få henne att hata det mästa idag =/ Gäller att välja sina ord idag så att man inte åker på en smäll...
Nej men nu måste jag var lite social här... Känner hur mördarblickarna skär i mig... Kommer med mer uppdatering lite senare!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: jannica

allt bra med dig?

2008-09-20 @ 18:40:15
URL: http://ffashionbyme.blogg.se/
Postat av: Natasha

vad skriver du om mig? klart jag kollar på dig när det enda du gör när du är hemma hos mig är att sitta vid datorn!

2008-09-20 @ 19:24:54
Postat av: jag

... Som sagt...

2008-09-20 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0