Mitt i natten

Internet har strulat nu en stund och jag avskyr den så gorr jag kan... Jag har lektion klockan 08:00-10:00 i morgon och jag ligger och vänder o vrider på mig hela tiden, ligger och grunnar på saker och ting, vilket är jobbigt.
Det är sjukt jobbigt när man hela tiden mår upp och ner. det svänger rejält. Det bästa hade vart att somna eller vara borta ett tag och sedan vakna upp i ngt nytt.

Nima skrev just att han skulle komma hit nu med hamburgare å hela kittet å käka mat men måste endå försöka sova...! Du ska också upp tidigt Nima, gå och lägg dig!


Här är en flummig bild på mig som togs i våras hemma hos Navve, hehe...

Nu måste jag verkligen sova, blir så arg på mig själv nu.
Kram på er och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0