Puh...

Ok, klockan är 04.18 och jag ligger här och bara lyssnar hur regnet smätter utanför mitt fönster... Jag tänker verkligen hur tider förändras och hur allt bara försvinner ur mina händer... Känner hur tiden bara försvinner och jag får inte gjort ngt av det jag vill. Jag vet vad jag vill göra om några år då jag är färdigutbildad men det är alltid så att jag längtar till ngt! Jag är trött på att längta och aldrig leva i nuet. Jag har en tendens att göra så nästan hela tiden. Varje sommar till exempel planerar jag och mina kompisar att hitta på saker som att resa iväg men det blir aldrig av! Vi säger jämt : Jo men nästa år ska vi göra det och då kommer vi hinna med ås mycket! Mycke snack och lite verkstad med andra ord. Alltid så!
Är det så svårt att leva i nuet och ta vara på det man redan har framför näsan?

Ska sova nu i alla fall för jag ska upp strax innan nio för min lektion börjar 10:00 och jag måste duscha innan... Sov gott alla! Om ni inte redan somnat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0