VMA!

Godmorgon!
Sover ni eller sitter ni också uppe och kollar på VMA?
Jaa... Klockan är 04:00 och jag kom hem för en stund sedan och fprtsätter att kolla på VMAMtv. Somnade lite halvt hemma hos Natasha förut så det kändes som att det var dags att gå hem innan jag deckar för gott. Jag förstår inte detta! Visst gillar Vma men hallå?? Vad håller Mtv på med? Det är verkligen reklam stup i kvartern! Som Natasha sa förut, det är 5 minuters reklam efter bara tio minuters visning! PLEASE! Give me a break! Om man hade dragit ner reklamen till hälften så hade vi sluppit sitta till klockan 06:00 då programmet tar slut! Det är uttjatat...



Gillar alla som kör sina "shower" och ska kolla vidare nu tills jag somnar... Ha en fortsatt trevlig morgon.. eller sömn... om ni somnat.. *Gäsp

Godmorgonkramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0