Grekland

And off i go!

Det blev lite hastigt men mina föräldrar vill att jag åker ner och hälsar på dem
och jag åker i morgon bitti vid 06.00 åker jag! Blir bara borta en vecka men
det är endå skönt att träffa familjen och kompisar! Jag hari nte packat än
och det måste jag göra nu så att jag hinner diska innan jag åker
med tåget till Gbg! Jag dammsög och gjorde allt som behövde göras igår
så jag har inget jag måste plocka undan eller så idag!
Wihuu!
"hörs" lite senare!





Greece, here i come!




Kram

Kommentarer
Postat av: jAYY

Ajaj ellie.. hur blire med din redovisning på ons?

2009-04-25 @ 13:19:26
Postat av: Aleks

Åhh va roligt att åka till Grekland :D

2009-04-25 @ 21:56:50
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0