Hello there!


Hej på er!
Söndag idag! Och vad betyder det? Jo att jag har en så tråkig dag framför mig! Ingen aning om
varför jag inte gillar söndagar men så är det! Åt precis frukost och ska snart börja min dag med
en promenix! Sedan får vbi se vad som kommer dyka upp. Hatar att planera! Btw...
Kanske reser till Grekland en vecka snart! Får väl se! Just det! glömde ju nästan berätta!
Igår var vi på en förfest och sedan så gick vi ut en sväng. Det var kuligt! Alltid roligt när man
träffar på folk när man är ute med! I vilket fall, bilder och sånt dyker upp lite senare!
Tog inte så många men dem jag tog kommer så småningom skutta upp här.
Nu -Promenix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0