Om jag vore Pippi!

Tjolahoppsan!
Just nu kollar på Pippi Långstrump medans Tashi lagar maten och jag fick för mig att det vore
kul att vara Pippi! Men undra vad man skulle hitta på då!?
Jag tror jag vet vad jag skulle göra! För det första skulle jag resa jorden runt och del aut minaguldpengar
till dem som had emer behov av dem än mig själv och så skulle jag testa att lyfta en kenguru i Australien. Jag skulle nog även testat att försöka få li temer sprutt på lilla Gubben som inte är så snabb av sig. Pippi är bäst,
det är bara att konstatera! Ska fundera vidare på dagens fundering och se om jag kommer någon vart!
Vad skulle du passat på att göra om du vore Pippi!?
Kom med förslag vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0