Sommar

Snart är den häääär! Wihuuuu!
Sommaren är en absolut min favorit årstid och i år ska jag ändra lite på mina sommarrutiner.
Jag brukar alltid åka till Grekland för att träffa min familj och jobba lite samt träffa mina vänner
där, men i år ska jag kika runt efter jobb här i Sverige och åka ner ltie senare för att träffa mina
kära föräldrar och syster! Förresten! Jag funderar seriöst på att åka till Grekland nu på Söndag!
Som jag redan nämnt tidigare så gillar jag att låta saker och tid ske utan planering och
därför är ju en sista minuten biljett perfekt för mig! Pappa ville att jag skulle komma ner
redan som förra veckan men jag kände verkligen inte för det och hela den delen,
att betala, ta sig till flyget och flyga är en hel process i sig!
Om jag åker ner så ska jag nästan bara umgås med mina föräldrar för det var 8
månader sedan jag såg dem sist!

Förresten! Vad gör jag nu?
Jo! Sitter på bibblan och väntar på att samla ork till att plugga. Tashi sitter brevid
mig och skummar igenom några sidor som hon ska sätta igång och plugga på snart...
När även hon känner att motivationen börjar vakna till liv!

Tashi rekar mig:
Nån känner mig riktigt väl märker jag =D



Jag rekar er:


Helt underbar!


Nu Plugg!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0