Städning ala Ellie


Ellie- säger:
Hur städar man en toa på det mest effektiva sättet?

nane säger:
jif  toan o handfatet

dammsuger o tvättar golvet

i jugge använder jag en diskborste för handfatet o badkaren

mest effektivt tycker jag

skrubbar allt

med jif

Ellie- säger:
Fel, ta ut allt

skrubba med jif och därmed skölj hela rummer med duschhandtaget

Ala ellie

Nane säger:
ja, gör du så

Ellie- säger:
haha

har redan gjort

så rent så det blänker! tog max tio min!
nane säger:
du duscha hela badrummet...


Har bara en sak att säga och det är att alal sätt är bra utan dem dåliga! Mina sätt är bäst! =D
Btw, ni tror väl inte detta var första gången jag körd städning Ala Ellie?
Absolut inte sista iaf!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0