Mega beachparty -Oasis

Tjoflop!
Vaknade strax innan två idag... Anledningen till detta var att jag inte somnade föränns
klockan hunnit bli 7 ungefär. Jag kom hem från beachpartys strax innan och
jag slockande direkt! Orkade varken duscha eller få ngn uppfattning av hur jag la mig...
Det gick bra igår! Flera olika Dj´s som spelade bland annat! dock hann jag inte
njuta något av musiken så mkt föränns på slutet av allt för att jag både hökk i kassan
och tog emot beställningar! Grau, en sak är säker, jag har både ont i fötter och huvud idag!
Oh, well, här kommer några usla bilder som jag bjuder på:


Baren:



Eva fick hjälpa til i baren!



Knde mig som en riktig gladiator!



Soluppgång






Nu ska jag iväg och äta en Guro! mmmmm! Gott! Sedan ska jag iväg och gratta
två kompisar som firar namnsdag och födelsedag! Det lär bli en kort hälsning för
ja gär otroligt trött och ska sova tidigt idag har jag bestämt!
Ni får ha en fin Lördag så "höres" vi i morgon igen!

Kramar E.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0