Morning!

Godmorgon gott folk!

Kom en snabbis till kontoret nu (skall snart hem) for att gora ett arende! Ar trott och darfor hoppas jag att jag lyckas somna nar jag kommit fram... Usch! Igar satt jag pa ett fik en stund och sedan nar jag skulel hem sa strulade sjalvklart bilen!! Wtf!? Fick inte in backen sa jag satt dar i minst enhalvtimme for att fa igang den! Urk! Var jatte trott och vill hem for att sova! Oh well!
                                              
Ni vet Sakis Ruvas? Killen fran den Grekiska Eurovision? Pappa tar hit honom nasta vecka sa det ar flera biljetter som saljes nu! Kom in en tand bland annat for tio minuter sedan och villekopa... Dock vet jag inte vart dem ligger sa hon fick inga idag.... Varfor berattar jag detta...? Brist pa annat kanske. Oh Well, ni far ha en fin dag! Uppdatering kommer senare!


 

 


Nu -Sovdags!

Kramar E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0