What's up?

Hej dar! Vad hander i era litv? Sjalv sitter jag pa kontoret och bloggar lite. Pratar aven lite med
 pappas konsult som har nagraideer vi diskuterar. Det ar otroligt varmt och min dat har varit
sjukt skum! Vaknade halv tio for att betala min resa. Jag aker till Stokholm pa Onsdag och landar
16:30.Sedan skajag pa nasta plan till Goteborg som lyfter 22:00. Vad har jag haft for mig de
 har dagarna da? Jaa... jag tog bland annat en otroligtsvettig och acklig bild med Sakis Rouvas...

Saki R. och jag

En enda bild och den blev som den blev! Haha Oh well... Jag var otroligt stressad sa jag har
faktiskt en ursackt.... Borde ocksa aslangt pa mig glajorna! Jobbet gick bra iaf sa alla blev
nojdaoch glada.En annan liten sak jag maste baratt ar att jag skaffar katt! Jag ar inte hundra pa
vad hon skall heta men jag ar lite inne pa
 Rocky Von E. Cash Junior
Men ska kort och gott kallas for Cash!
Nu ska jag ivag och hamta min bil som ar pa biltvatt. Kommer glansa bade invandigt och
utvandigt efter 1 manad... Hoho.... Ni far ha en fortsatt fin dag!

Kramar E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0