And YES i DID!

Ok... Ingen av mina vänner trodde jag kunde lägga upp denna bild men eftersom jag lovade det här på bloggen att jag skulle det så håller jag självklart mitt löfte... Häromdagen skrev jag ju att jag var hemma hos sofia och att jag i smyg testade några saker över mina myskläder jag hade...

Well Here I come... :

                      
Kvällens outfit bestog av.

Mysbyxor från Stadium
Svart Linne från MH
4 Bhåar i 4 olika färger
En blå peké från Marco Polo
Två halsband från HM
Skor från scorett!

                                           Lookin' 4 some hot stuff? Well.. Hello!

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

snygg ;) haha

2009-02-18 @ 21:51:25
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: jAYY

skön stil yoda

2009-02-18 @ 22:19:15
Postat av: Ragnhild

Hello 8-)

2009-02-18 @ 22:45:46
URL: http://utne.wordpress.com
Postat av: felicia

snyggare än så blir du inte:P

2009-02-19 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0