Collage!

Snart ska jag hem till Tashi, vi ska se film och ta det lugnt... Kanske försöka hoppa över mat... måste verkligen lägga av med att äta gott... Jag vill ju inte sluta med att rulla fram! Haha... I vilket fall, häromdagen skrev jag att jag skulle göra ett Collage med några bilder på mig och dem andra 3 hönorna, så här har vi mästerverket!:               


                

Helt otroligt bra! Höhö... Ska nog föra ett större nästa gång med fler bilder! Hade varit coolt!
Nu ska jag göra mig iordning och dra mig bort till byggnaden rätt över! Haha... Vi bor inte så långt ifrån varandra här! Synd att dessa åt kommer försvinna så fort... Suck...
Hoppas ni får en fin Fredagskväll!

Kram E.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Wiii, lycka till med att sluta käka gott haha. Jag slutade käka godis för två veckor sedan och har tränat fem ggr denna veckan. Undrar hur länge man orkar vara nyttig...

2009-02-27 @ 22:32:13
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Aleks

sv: Jo det är bra :) nejdå det är inte så svårt ;)

2009-02-27 @ 23:36:46
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0