FetaGreta och Into the Wild

Nu har jad städat och härjat... Söndag idag så det brukar var såhär... Får ett flipp varje Söndag då jag måste skrubba toan fixa kläder, diska etc... Inte normalt... Ibland kan jag faktiskt sätta igång mitt i natten för att plocka eller diska.. Jag kallar det för min lilla terapi! Funkar faktiskt när man vill få ur agrissioner! Testa!
I vilket fall så ska jag till Magda snar töfr att käka oxpytt samt kolla på "Into the wild". Magda ska äta mat från Feta Greta skit gott jue... men oxpytt som hon bjude rpå duger gott och väl! Hehe Jammi! Magda har alla bilder sen igår på sin mobil så jag ska föra över dem och lägga upp dem så fort jag kommer hem!

       

Kram E.

Kommentarer
Postat av: quaresma the gypse

det är inte röda terapi eller, svarta? :P

2009-02-15 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0