Hemma

Tjo!
Är så trött. Kom precis hem från att ha varit på Mårtenssons där vi skakade dem lurviga i flera timmar! Tyvärr hade jag inte med mig min kamera så jag kunde inte ta några bilder! Tog bild på kvällens outfit som jag tog med mobilen, jag ska lägga upp bilden så fort min mobil börjar ge med sig! Det går inte att föra över bilder via bluetoothen! Wtf!!?
Jaja... Ska se till att fixa det tills i morgon! 
Så här ser jag iaf ut nu:

                

                

                
Puss!

Ljuset här inne är inte så bra just nu och jag är dessutom väldigt trött så svartvita bilder var ett ultimatum! Vi härs i morgon igen!

Godnatt på er!

E.

Kommentarer
Postat av: jAYY

neeeej vad söööt

2009-02-01 @ 05:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0