Jag ska bli nyttig! -I morgon

Nu är jag äntligen hemma!
Hade redovisning förut vilket gick bra och efter det stack jag till Maxi med Bina och Nima för att handla lite mat! Jag har funderat länge på att bli nyttig och ska jag äntligen börja....

                  

I morgon...
                   
För idag blir det pizza som dem hade rea på (två för 44) och plättar till efterätt om dem också hade rea på! (10 kr styck ist för 17). Jag är grym på att fynda! Hehe...

Min lunch brukar se ut såhär... :

                    
Pizzan är inslängd i ugnen och verkar klar....

Gotta eat!

E.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag blev nyttig idag haha, känns bra :)

2009-02-16 @ 16:50:24
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0