Krångel!!!

Får panik!
Det går ju inte att skriva i bloggen lika ofta längre! Gah! Vad är det för fel?? Det händer jätte ofta att jag varken kan logga in på bloggen eller skriva något överhuvudtaget! *ARG
I vilket fall så är jag inne nu, äntligen!

-Kom hem från biblan för en stund sedan och funderar på om jag orkar göra mat.. Haha.. kanske blodpudding med kokt potatis och lingon? Får se...
Det är ju fredag den 13e idag vilket inte känns så där jätte bra må jag säga... Alltid något som händer mig så idag får jag nog vara extra försiktig så jag inte trampar snett! Kanske ska ligga inne resten av kvällen och kolla på film ist för att riskera något!
Har det hänt er något idag? Usch... Hoppas ni inte behöver råka illa ut!
Duschen nu! Återkommer senare igen!



Kram E.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vilken tycker du bär klänningn bäst?

kolla in min blogg skriv va du tycker.

Kram

2009-02-13 @ 17:53:43
URL: http://isabelllelinea.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Hejhej! Idag har det inte hänt mig något än..knack knack ta i trä fast jag hade en del mardrömmar ;)



Ha en trevlig fredagskväll!

2009-02-13 @ 17:54:09
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det enda som hänt mig idag är att jag brände vid popcornen ikväll så de luktar bränt i hela lägenheten :S Hur har det gått för dig idag då ?

2009-02-13 @ 22:00:40
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0